RSS 2.0   Сделать стартовой   Добавить в избранное
· Головна
· Керівництво
· Галерея
· Архів статей
· Каталог посилань
· Каталог файлів
· Інформація для абонента
· Пошук на сайті
· Саме популярне
· Статистика сайту
· Додати новину
· Адміністрація

Наші послуги
· Нормы
· Телефони та реквізити
· Відключення боржників
· Тарифи для інших споживачів 2014
· Нормативно-правова база
· Оформлення житлових субсидій
· Нормативно-правова база - стар.
· Тарифи на централізоване водоспоживання 2015
· Тарифи для інших споживачів 2016
· Передача показників водомірів
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Тарифи 2017
· Тарифи в інших країнах
· Тарифи в інших містах України
· Динаміка централізованого водопостачання
· Динаміка централізованого водовідведення
· Складові тарифів
· Тариф на централізоване водопостачання
· Тариф на централізоване водовідведенення
· Методика виконання нарахувань при зміні тарифу
· Додаткові послуги
· Публічна інформація
· Заборгованість з оплати спожитих послуг
· Інвестиційна програма 2017
· Інвестиційна програма 2018

Оберіть мову інтерфейсу:





Для розміщення кнопки-посилання на наш сайт

Миколаївводоканал

розмістить у себе наступний код



ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ
Верховна Рада України

МiнЖКГ
Миколаївська Міська Рада

МиколаївГАЗ

Приват24
ПриватБанк - Быстро оплатить

Rambler\'s Top100 Rambler\'s Top100 [Valid RSS]


УВАГА! ЗМІНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ


Важливі документи:

Заява    Декларація
    Інструкція    Шановний споживачу
 

Програма житлових субсидій
 
Програма житлових субсидій забезпечила адресну державну підтримку найменш забезпечених сімей і громадян за умов поступового підвищення частки покриття населенням собівартості житлово-комунальних послуг.
        Субсидії  для відшкодування  витрат на оплату житлово-комунальних послуг, у 2014 році, призначено 26043 сім`ям ( що становить  5,5% від загальної кількості сімей в області.)
        Субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива та  скрапленого газу  призначено 8940 сім`ям .
Субсидія є безповоротною адресною допомогою. При її призначенні громадяни не  беруть на себе зобов'язання щодо її повернення. це принципово відрізняє субсидію від позик, кредитів та інших видів договірних зобов'язань, коли особа мусить повертати отримані на певних умовах кошти. Отримання субсидії не пов'язане і не тягне за собою зміни форми власності житла.
В Умовах підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги Урядом прийнято постанову №106 від 28.02.2015, якою передбачено реформування програми надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу.
            З 01.05.2015року призначення субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів - заяви та декларації при цьому скасовується необхідність надання довідок про доходи, у тому числі й працюючих осіб.
 
Додаток 1
до постанови Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2015 р. № 106
Управління соціальних виплат і компенсацій Центрального району Департаменту праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Миколаївської міської ради _________________________________
(найменування структурного підрозділу
__________________________________
з питань соціального захисту населення)
 
ЗАЯВА  (ЗРАЗОК)

про призначення житлової субсидії
Від    ______Іванова ___  Івана ___   Івановича__________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
 
зареєстроване (для орендарів — фактичне) місце проживання:
54003, м.Миколаїв, пр. Леніна , буд. 183, кв. 115
контактний телефон  78-96-23  паспорт: серія НЗ  № 789564
Центральним РВ ММУ УМВС України в Миколаївській області 29  березня 2008 р.
                       (ким і коли виданий)
реєстраційний номер облікової картки платника податків _3569845784_____________
   (крім осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)
Прошу призначити субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (необхідне підкреслити).
Відомості про житлово-комунальні послуги, якими користуються особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку
 
Вид послуги Номер особового рахунка Найменування організації, що надає послуги Примітки
Утримання будинків і споруд та прибудинкових територій 125645 ТОВ «Центральний 1»  
Газопостачання 456982 ПАТГГ «Миколаївгаз»  
Централізоване постачання холодної води  
23569845
 
МКП «Миколаївводоканал»
 
Централізоване постачання гарячої води -                           -  
Водовідведення 23569845 МКП «Миколаївводоканал»  
Централізоване опалення 524684 ВАТ «Миколаївська ТЕЦ»  
Електропостачання 695264 ПАТ «Миколаївобленерго»  
Вивезення побутових відходів -                           -  

    У разі коли прийняття рішення щодо моєї заяви потребує окремого рішення місцевих органів виконавчої влади/місцевого самоврядування або утвореної ними комісії, прошу розглянути/не розглядати мою заяву відповідними органами або утвореною ними комісією (необхідне підкреслити).
 
   Я та особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, даємо згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, майно, що необхідні для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.
    У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни складу осіб, які зареєстровані (фактично проживають), джерел доходу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), зобов’язуюся протягом місяця повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.
 
15  травня  2015 р.             __________________________
                                                                                    (підпис)

_________________
Примітка. Ця заява заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).
 
  
Додаток 2
до постанови Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2015 р. № 106
Управління соціальних виплат і компенсацій Центрального району Департаменту праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Миколаївської міської ради
(найменування структурного підрозділу з
питань соціального захисту населення)
 
ДЕКЛАРАЦІЯ (ЗРАЗОК)

про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії
 
Розділ I. Загальні відомості
1. Іванов Іван Іванович____________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
2. Характеристика житлового приміщення/будинку: загальна площа _63,5_ кв. метрів;
будинок індивідуальний чи багатоквартирний (необхідне підкреслити);
кількість поверхів у будинку  _10_
3. Особи, які зареєстровані (для орендарів — особи, які фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку
 
Прізвище, ім’я,
по батькові
Дата
народ-
ження
Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером) Примітки
Іванов Іван Іванович 20.06.1964 3569845784  
Іванов Петро Іванович 05.08.1995 3759124596  
       
       
       
       
Розділ II. Всі види доходів осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні /будинку, у тому числі від розміщення депозитів, здачі майна в оренду за період з 01 січня 2014 року  до  31 грудня 2014 року
Прізвище, ініціали Відомості про доходи
Вид доходу Сума доходу без урахування податку з доходів фізичних осіб, гривень Джерело доходу
Іванов Іван Іванович заробітна плата 18500,0 грн. ПП «Проміння»
Іванов Петро Іванович стипендія 6000,0 грн. НУК ім. Адмірала Макарова
       
       
       
       
Розділ III. Інформація про витрати на придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії.
Прізвище, ініціали Вид придбаного майна або оплачених послуг Вартість, гривень Дата здійснення купівлі або оплати послуг
- - - -
       
Я усвідомлюю, що в разі подання мною у неповному обсязі або недостовірних відомостей про осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, їх доходи і витрати мені може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання. У такому разі зобов’язуюся повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії у подвійному розмірі.
                 
 

                        ____________________________                                                                 15  травня  2015  р.   
                                     (підпис заявника)                      
                                            
 
   Примітка. Ця декларація заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).
 
   Субсидії будуть призначатися  на підставі задекларованих заявником даних.
            При цьому перевірка достовірності цих даних здійснюватиметься органами соціального захисту вже після призначення субсидії, шляхом здійснення запитів до відповідних органів, установ та організацій.
 


             З травня 2015 року скасовуються всі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням субсидій крім здійснення одноразової дорого вартісної покупки (на суму понад 50 тис. гривень):
           - наявність у власності двох житлових приміщень;
           - наявність у власності двох автомобілів;
          - наявність у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні;
           - здача в найм житлового приміщення;
здійснення покупки товарів, робіт та послуг (у тому числі оплата медичних послуг та навчання) на суму понад 10 прожиткових мінімумів;
           Починаючи з травня місяця 2015 року субсидії будуть призначатися  на 12 місяців, а не опалювальний та неопалювальний період як це було раніше. При цьому встановлюється автоматичний принцип надання субсидії на новий період (скасовується необхідність повторного звернення до органу соціального захисту населення для призначення субсидії на  новий період у разі відсутності змін).
 Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг.
   Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг, виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами, перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу.
             При заповненні заяви всі члени домогосподарства дають згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, витрати, що необхідні для призначення житлової субсидії.
             У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов’язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення.
            
Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому разі заявник зобов’язан повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі.
              З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації. Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані до місцевого управління соціального захисту населення поштою.
 У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій здійснюють фахівці з соціальної роботи
            
Стосовно соціальних норм житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами для надання пільг і субсидій
 
 Постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 „Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” (далі – Постанова) затверджено соціальні норми житла (для оплати користування житлом, централізованого та індивідуального опалення) та соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами (централізоване постачання холодної і гарячої води, централізоване водовідведення, електропостачання, газопостачання, вивезення побутових відходів) для надання пільг та субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. Встановлені нормативи споживання послуг наведено у додатку.
 Соціальна норма житла для надання пільг залишилася на рівні нині діючих норм площі житла: 21 кв. м площі на одну особу та додатково 10,5 кв. м на сім’ю, а для сімей ветеранів війни, що складаються лише з непрацездатних осіб (статті 12, 13, 14 і 15 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”), для опалення житла у разі використання газу для опалення - 42 кв. м опалюваної площі на одну особу, яка має право на знижку плати, та додатково 21 кв. м на сім’ю.
Соціальну норму житла для надання субсидій встановлено у розмірі 13,65 кв. м площі на одну особу та додатково 35,22 кв. м на домогосподарство, тобто 48,87 кв. м на одну особу.
 Звертаємо увагу, що Постановою передбачено застосування регіональних коригуючих коефіцієнтів до соціальних нормативів користування послугами газопостачання та електропостачання для індивідуального опалення (додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409).
Постановою встановлені єдині для всієї України соціальні нормативи споживання холодної і гарячої води, водовідведення, вивезення побутових відходів. Нині норми споживання цих послуг для надання пільг і субсидій встановлюються органами місцевого самоврядування.
 Слід зазначити, що соціальний норматив споживання теплової енергії на опалення житла Постановою не передбачено. Для нарахування пільг і субсидій на оплату послуги з централізованого опалення застосовуються норми споживання, встановлені органами місцевого самоврядування.
 Оскільки нарахування плати за централізоване постачання холодної і гарячої води у разі відсутності лічильників буде здійснюватися за нормами, затвердженими органами місцевого самоврядування, а пільги і субсидії надаватимуться на соціальний норматив, Постановою передбачено, що нарахування плати за користування відповідними послугами для інвалідів війни у разі відсутності лічильників буде здійснюватися згідно з соціальними нормативами, встановленими Постановою.
 Постановою запроваджено норми користування послугами з електропостачання за відсутності централізованого постачання гарячої води для будинків, не обладнаних стаціонарними електроплитами (за відсутності газових водонагрівальних приладів), та будинків, обладнаних стаціонарними електроплитами.




ЗАКОН УКРАЇНИ
Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 4, ст.42)
Цей Закон визначає особливості доступу споживачів до інформації про встановлення цін/тарифів, заходи з енергозбереження, формування та виконання інвестиційних програм у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення.
Стаття 1. Види інформації, доступ до якої забезпечується споживачам
1. Споживачам у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення гарантується безперешкодний та безоплатний доступ до інформації про:
1) права споживачів, місце та порядок одержання інформації споживачами;
2) ціни/тарифи, їхні складові для всіх категорій споживачів, зміну цін/тарифів;
3) частку та вартість електричної енергії, виробленої генеруючими потужностями (за видами генеруючих потужностей), в оптовій ціні на електричну енергію;
4) частку та вартість електричної енергії, виробленої генеруючими потужностями (за видами генеруючих потужностей), в середньозваженій ціні на електричну енергію для споживача;
5) порівняння цін/тарифів на товари, послуги в різних регіонах України, а також в Україні та інших державах;
6) прогнози зміни цін/тарифів та обґрунтування необхідності таких змін відповідно до заяви суб'єкта господарювання, що надається для встановлення тарифів на товари, послуги;
7) динаміку зміни історичної вартості складових цін/тарифів за останні п'ять років;
8) якісні характеристики товарів, послуг;
9) перелік, вартість та умови надання споживачам додаткових послуг;
10) середньомісячний розмір плати для приватного домогосподарства за спожиті товари, послуги - за категоріями споживачів;
11) розмір заборгованості з оплати спожитих товарів, послуг, періоди виникнення такої заборгованості - за категоріями споживачів;
12) порядок надання і нарахування субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, а також пільг окремим категоріям громадян;
13) інвестиційні програми ліцензіатів та джерела їх фінансування, залучені кредити та їх цільове призначення, звіти про виконання затверджених інвестиційних програм;
14) заходи з енергозбереження;
15) державні цільові та інші програми енергозбереження.
2. Кожному споживачу у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення гарантується безперешкодний та безоплатний доступ до інформації про:
1) стан розрахунків таким споживачем за спожиті товари, послуги, у тому числі про заборгованість з оплати за спожиті товари, послуги (за наявності), періоди, в яких виникла така заборгованість, відомості про обчислення її розміру, пільги та субсидії (у разі їх надання/призначення);
2) фактичні обсяги споживання таким споживачем товарів, послуг за попередні періоди.
3. Інформація, зазначена у пунктах 2, 5-7 частини першої цієї статті, стосується:
у сфері постачання електричної енергії - цін/тарифів на електричну енергію;
у сфері постачання природного газу - цін/тарифів на природний газ, тарифів на послуги транспортування та розподілу природного газу;
у сферах теплопостачання, централізованого постачання гарячої води - цін/тарифів на теплову енергію, централізоване постачання гарячої води;
у сферах централізованого питного водопостачання та водовідведення - цін/тарифів на послуги централізованого питного водопостачання та водовідведення.
Стаття 2. Вимоги до інформації, доступ до якої забезпечується споживачам
1. Інформація, зазначена у статті 1 цього Закону, має бути достовірною, точною, повною та доводитися до відома споживачів у встановлені законом строки.
2. Інформація, доступ до якої гарантується відповідно до цього Закону, підлягає оновленню у такі строки:
інформація, зазначена у пунктах 5-7 частини першої статті 1 цього Закону, - щороку;
інформація, зазначена у пунктах 3, 4, 10, 11 частини першої статті 1 цього Закону, - щокварталу;
інформація, зазначена у пунктах 2, 9 частини першої та пунктах 1, 2 частини другої статті 1 цього Закону, - щомісяця.
Інша інформація оновлюється за потреби, але не рідше одного разу на квартал.
Стаття 3. Забезпечення доступу споживачів до інформації
1. Доступ споживачів до інформації відповідно до цього Закону забезпечується державними органами, органами місцевого самоврядування, до повноважень яких віднесено встановлення цін/тарифів у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення, а також суб'єктами господарювання, що провадять діяльність у зазначених сферах.
2. Порядок забезпечення доступу споживачів до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення визначається законами України.
Стаття 4. Порядок забезпечення державними органами та органами місцевого самоврядування доступу споживачів до інформації
1. Державні органи, до повноважень яких віднесено встановлення цін/тарифів у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення, забезпечують доступ споживачів до видів інформації, зазначених у пунктах 1, 2, 5-8, 12, 14 частини першої статті 1 цього Закону, шляхом її розміщення на своїх офіційних веб-сайтах у мережі Інтернет, у засобах масової інформації.
2. Органи місцевого самоврядування, до повноважень яких віднесено встановлення цін/тарифів у сферах теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення, забезпечують доступ споживачів до видів інформації, зазначених у пунктах 1, 2, 6-8, 12, 14 частини першої статті 1 цього Закону, шляхом її розміщення на своїх офіційних веб-сайтах у мережі Інтернет (за наявності), на своїх інформаційних стендах, у засобах масової інформації.
3. Державні органи та органи місцевого самоврядування, до повноважень яких віднесено встановлення цін/тарифів на товари, послуги суб'єктів природних монополій у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення, визначають порядок оприлюднення інформації, зазначеної у пункті 2 частини першої статті 1 цього Закону, та проведення відкритих слухань щодо цієї інформації за місцем надання споживачам послуг суб'єктами природних монополій та суміжних ринків.
Стаття 5. Порядок забезпечення суб'єктами господарювання доступу споживачів до інформації
1. Суб'єктами господарювання, що забезпечують доступ споживачів до видів інформації, зазначених у статті 1 цього Закону, є:
у сфері постачання електричної енергії - енергопостачальник, електропередавальна організація, підприємство, що здійснює розподіл електричної енергії (крім інформації, зазначеної у пункті 3 частини першої статті 1 цього Закону), а також оптовий постачальник електричної енергії - щодо інформації, зазначеної у пункті 3 частини першої статті 1 цього Закону;
у сфері постачання природного газу - постачальник природного газу, оператор газорозподільної системи, оператор газотранспортної системи (крім інформації, зазначеної у пунктах 3, 4 частини першої статті 1 цього Закону);
у сферах теплопостачання, централізованого постачання гарячої води - теплопостачальна організація, суб'єкт господарювання, що надає послуги з централізованого постачання гарячої води (крім інформації, зазначеної у пунктах 3, 4 частини першої статті 1 цього Закону);
у сферах централізованого питного водопостачання та водовідведення - суб'єкт господарювання, що надає послуги з централізованого питного водопостачання та водовідведення (крім інформації, зазначеної у пунктах 3, 4 частини першої статті 1 цього Закону).
2. Доступ до інформації, зазначеної у пунктах 1, 2, 5-14 частини першої статті 1 цього Закону, забезпечується відповідними суб'єктами господарювання шляхом її розміщення на своїх офіційних веб-сайтах у мережі Інтернет (за наявності) та на інформаційних стендах, що розміщуються в абонентських відділах таких суб'єктів господарювання.
Інформація, зазначена у пункті 2 частини першої (щодо розміру цін/тарифів на товари, послуги, що надаються населенню, у тому числі із зазначенням розміру податку на додану вартість) та пунктах 1, 2 частини другої статті 1 цього Закону, надається суб'єктами господарювання у платіжних документах, що застосовуються для оплати населенням спожитих товарів, послуг, а також шляхом забезпечення доступу споживачів до електронних систем обліку розрахунків споживачів через офіційні веб-сайти таких суб'єктів господарювання в мережі Інтернет.
Стаття 6. Доступ до інформації про інвестиційні програми
1. Суб'єкти господарювання у сферах постачання електричної енергії, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення, інвестиційні програми яких відповідно до законодавства підлягають погодженню органами місцевого самоврядування, забезпечують доступ до інформації про такі інвестиційні програми шляхом:
розміщення в засобах масової інформації за місцем виконання інвестиційної програми та на своїх офіційних веб-сайтах у мережі Інтернет (за наявності) та/або на інформаційних стендах проекту інвестиційної програми та інформації про порядок надання до нього пропозицій;
розміщення на своїх офіційних веб-сайтах у мережі Інтернет (за наявності) та/або на інформаційних стендах інформації про врахування наданих пропозицій у проекті інвестиційної програми або їх вмотивоване відхилення;
розміщення на своїх офіційних веб-сайтах у мережі Інтернет (за наявності) та/або на інформаційних стендах погодженої інвестиційної програми;
розміщення на своїх офіційних веб-сайтах у мережі Інтернет (за наявності) та/або на інформаційних стендах протягом першого кварталу поточного календарного року звіту про виконання затвердженої інвестиційної програми за минулий календарний рік.
2. Порядок оприлюднення та відкритого обговорення інвестиційних програм встановлюється державними органами, що визначають порядок розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб'єктів господарювання, відповідно до законодавства.
Стаття 7. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності через два місяці з дня його опублікування, крім пунктів 3 та 4 цієї статті, які набирають чинності з дня опублікування цього Закону.
2. Абзац перший частини першої статті 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122) після слів "Про доступ до публічної інформації" доповнити словами "Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення".
3. Кабінету Міністрів України протягом двох місяців з дня опублікування цього Закону:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
4. Державним органам та органам місцевого самоврядування, до повноважень яких віднесено встановлення цін/тарифів у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення, протягом двох місяців з дня опублікування цього Закону привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
Президент України П.ПОРОШЕНКО
 
 
м. Київ
10 грудня 2015 року
№ 887-VIII
 
    Затверджено
    рішенням міськвиконкому
    від 23.01.03  № 70
 
     
     
       
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Правила приймання
стічних вод у комунальну каналізацію
м. Миколаєва
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
м. Миколаїв
                                                        2003
 
 
         Правила розроблені Науково-дослідним інститутом системних досліджень (м. Київ )
 
 
         Правила апробовані розробником Державних Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України – Державною академією житлово-комунального господарства Держжитлокомунгоспу України (див. висновок науково-технічного аудиту від 13 грудня 2002 року).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ЗМІСТ
 
 
ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ ТА СКОРОЧЕНЬ …………………………………….. 4
Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ …..……………………………………..... 5
Розділ 2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ  МКП “МИКОЛАЇВВОДОКАНАЛ” І ПІДПРИЄМСТВ, ЯКІ КОРИСТУЮТЬСЯ ПОСЛУГАМИ ВОДОВІДВЕДЕННЯ ………………………………………….…..….  
 
6
Розділ 3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПРИЙМАННЯ СТІЧНИХ ВОД У МІСЬКУ КАНАЛІЗАЦІЮ  ..………………………………………….  
8
  ПРИЄДНАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ДО МІСЬКОЇ КАНАЛІЗАЦІЇ .... 8
  УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ ПРО ПРИЙМАННЯ СТІЧНИХ ВОД У КАНАЛІЗАЦІЮ …………………………………………………….  
9
  УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ НА ПОСЛУГИ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ ….……………….  
9
Розділ 4. ВИМОГИ ДО СКЛАДУ ТА ВЛАСТИВОСТЕЙ СТІЧНИХ ВОД, ЯКІ СКИДАЮТЬСЯ У МІСЬКУ  КАНАЛІЗАЦІЮ….……………...  
10
Розділ 5. ДОПУСТИМІ КОНЦЕНТРАЦІЇ ЗАБРУДНЮЮЧИХ РЕЧОВИН У СТІЧНИХ ВОДАХ ПІДПРИЄМСТВ .……………………………….  
11
Розділ 6. ПОРЯДОК КОНТРОЛЮ ЗА СКИДАННЯМ СТІЧНИХ ВОД У МІСЬКУ  КАНАЛІЗАЦІЮ.….………………………………………..  
12
  МІСЦЯ ВІДБОРУ ПРОБ ..……………………………………………. 12
  ПОРЯДОК ВІДБОРУ ПРОБ ..………………………………………... 13
Розділ 7. ВИЗНАЧЕННЯ ВЕЛИЧИНИ ПЛАТИ ПІДПРИЄМСТВ ЗА СКИДАННЯ СТІЧНИХ ВОД У МІСЬКУ КАНАЛІЗАЦІЮ …..…...  
14
Розділ 8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ І МІРИ ВПЛИВУ ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ ……………………………………………………………….  
17
ДОДАТКИ    
Додаток 1. ФОРМА  ЖУРНАЛУ-АКТУ ВІДБОРУ ПРОБ СТІЧНИХ ВОД ПІДПРИЄМСТВ ………………………………………………………  
Додаток 2 . АКТ ПРО АРБІТРАЖНИЙ АНАЛІЗ ПРОБ (ЗРАЗОК) …………….  
Додаток 3. РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПРИЙМАННЯ 1 КУБ. М. НАДНОРМАТИВНО ЗАБРУДНЕНИХ СТІЧНИХ ВОД …………..  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ ТА СКОРОЧЕНЬ
 
СФІ – фактична концентрація забруднюючої речовини у стічних водах Підприємства
Абонент – Підприємство, яке уклало з МКП “Миколаївводоканал” договір
Акт – акт контролюючих служб  МКП “Миколаївводоканал”
БСК – біохімічне споживання кисню
Випуск – каналізаційний трубопровід, яким стічні води Підприємства  випускаються за межі  території підприємства  або у збірний колектор
Водоканал – МКП “Миколаївводоканал”
ГДК – гранично допустима  концентрація забруднюючої речовини у воді поверхневих водних   об’єктів господарсько-питного призначення
ГУАМ – головне управління архітектури та містобудування
Державні правила приймання – Правила приймання стічних вод Підприємств у комунальні   та відомчі системи каналізації міст та селищ України
ДК – допустима концентрація – найбільше допустиме значення концентрації забруднюючої   речовини у пробі стічних вод з випуску Підприємства
Договір – договір на послуги з водопостачання та водовідведення
ДУЕПР у Миколаївській області – Державне  управління екології та природних ресурсів у   Миколаївській області Мінекоресурсів України
Залповий скид – скид стічних вод із вмістом забруднюючих речовин, що перевершує     установлені ДК більш як у 20 разів, у міську каналізацію
За пропускною здатністю труби – розрахунок витрати води, виконаний згідно з п.7.7.2
Збірний колектор – трубопровід, який збирає стічні води з окремих каналізаційних випусків   або територій та передає їх у головний каналізаційних колектор або на МКОС
Державна інструкція – інструкція про встановлення та стягнення плати за скид промислових   та інших стічних вод у системи каналізації населених пунктів України
КК – контрольний колодязь Підприємства – колодязь на каналізаційному випуску                   підприємства безпосередньо перед підключенням до каналізаційної мережі                   (незалежно від балансової належності мережі)
КНС – каналізаційна насосна станція
Контролююча організація – ДУЕПР у Миколаївської області; Миколаївська міська                   санепідемстанція, МКП “Миколаївводоканал”
МКОС – міські каналізаційні очисні споруди
КОС – локальні та кущові каналізаційні очисні споруди
Кп – коефіцієнт перевищення фактичної   концентрації над допустимою
Мінекоресурсів – Міністерство екології та природних ресурсів України
Міська  каналізація – Миколаївська комунальна система каналізації
Об'єкт – окремо розташована територія Підприємства, автономна з огляду на водопостачання та водовідведення і така, що віднесена до однієї групи водоспоживання
Підприємство – Підприємства, установи та організації всіх форм власності, які займаються   виробничою, науково-дослідною або іншою діяльністю, внаслідок якої                             утворюються стічні води, крім Водоканалу
Правила – Правила приймання стічних вод у комунальну каналізацію                           м. Миколаєва               
Правила користування - Правила користування системами комунального водопостачання та  водовідведення в містах і селищах України
Проба – проба стічних вод Підприємства
Разова проба – окрема, довільна взята (відносно часу та КК) проба з об'єму стічної води  Підприємства
Розрахунковий період – період (вказаний в рахунку, що виставлених Водоканалом, але не   менший 1 місяця), за який Підприємству нарахована плата за послуги                            водопостачання і водовідведення
Розрахунок – розрахунок величини плати за скид до міської каналізації стічних вод з   порушенням Правил  щодо їх складу та властивостей
ТУ – технічні умови на приєднання до мережі міської каналізації
Угода про якість – Договір про приймання наднормативно забруднених стічних вод або  додаток до чинного Договору
ХСК – хімічне споживання кисню.
 
 
Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
1.1 Правила розроблено згідно з Державними правилами приймання, Державною інструкцією та іншими чинними нормативними актами, які регулюють питання приймання стічних вод у міську каналізацію.
 
1.2. Правила спрямовані на запобігання порушенням у роботі мереж і споруд каналізації, підвищення ефективності роботи цих споруд і безпеки їх експлуатації та забезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод Підприємств.
 
1.3. Правила встановлюють вимоги до приймання від Підприємств стічних вод до міської каналізації, регламентують взаємні права та обов'язки Підприємств і Водоканалу, порядок визначення величини плати за скидання стічних вод у міську каналізацію, порядок контролю за виконання цих Правил, відповідальність та міри впливу за їх порушення.
 
1.4. Правила є обов'язковими до виконання всіма Підприємствами (незалежно від їх відомчої належності і форми власності), стічні води яких скидаються в міську каналізацію безпосередньо чи опосередковано.
 
1.5. Контроль за виконанням Підприємствами Правил здійснюють контролюючі організації.
 
1.6. Посадовим особам Водоканалу, які уповноважені контролювати приймання стічних вод до міської каналізації, органи Мінекоресурсів надають права інспекторів Мінекоресурсів і видають їм посвідчення.
 
1.7. Стічні води можуть бути прийняті в міську каналізацію, якщо мережі та споруди Підприємства побудовані відповідно до проекту, розробленого згідно з виданими Водоканалом ТУ, прийняті в експлуатацію згідно з вимогами Державних будівельних нори, Підприємством укладений Договір на послуги водопостачання та водовідведення.
 
            1.8 Встановлення Підприємствам режиму та нормативів скиду забруднюючих речовин у міську каналізацію, а також ухвали висновку щодо відповідності фактичних показників якості стічних вод допустимим  входить виключно до компетенції Водоканалу.
 
Розділ 2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВОДОКАНАЛУ І ПІДПРИЄМСТВ,
ЯКІ КОРИСТУЮТЬСЯ ПОСЛУГАМИ ВОДОВІДВЕДЕННЯ.
 
            2.1. Водоканал зобов’язаний:
2.1.1         У разі відповідності якості і режиму скиду стічних вод Підприємства умовам Договору (при відсутності боргу Підприємства за надані послуги водопостачання і водовідведення) забезпечити приймання, відведення і очищення стічних вод (крім п. 8.4.3). Здійснювати очищення прийнятих у договірному порядку наднормативно забруднених стічних вод (п. 3.2.3).
2.1.2.         Забезпечувати систематичний лабораторний контроль за роботою МКОС, якістю води в контрольних пунктах, визначених чинною Картою аналітичного контролю хіміко-бактеріологічної лабораторії каналізаційних очисних споруд Миколаєва, погодженою ДУЕПР у Миколаївській області та Миколаївською міською санітарно-епідеміологічною станцією.
При погіршенні показників якості водного об’єкта в контрольному пункті, а також при виникненні аварійних ситуацій, негайно повідомити ДУЕПР у Миколаївській  області та міську санепідемстанцію з роз’ясненням причин, що викликали ці порушення.
2.1.3.         Здійснювати контроль за якістю стічних вод, що скидають Підприємства, а також за режимом і об’ємом скидання.  
2.1.4.         Виставляти Підприємствам до оплати рахунки за послуги водовідведення. У випадку виявлення з боку Підприємств порушень Правил та умов Договору або невиконання вимог Акту, Водоканалом розраховується додаткова плата із  застосуванням  підвищеного коефіцієнта (розділ 7).
 
2.2. Водоканал має право:
      2.2.1. При загрозі виходу з ладу мереж та порушення технологічного режиму роботи МКОС, при невиконанні Підприємствами обмежень чи заходів щодо нормалізації якості та режиму скидання стічних вод обмежити  об’єм  або заборонити скидання стічних вод у міську каналізацію, а у випадку невиконання цієї вимоги – відключити Підприємство від міської системи водопостачання і каналізації ( п. 8.4.3.), а також розірвати Договір.
      2.2.2. Проводити обстеження водопровідних та каналізаційних систем Підприємств та складати акти за результатами цих обстежень.              
      2.2.3. При виявленні порушень Актом Водоканалу встановлюються терміни їх усунення. При цьому Акт Водоканалу є обов’язковим до виконання в установлені в ньому терміни; за неусунення порушень у встановлені в Акті терміни  Підприємство розраховується за об’єм води, обчислений згідно з п. 7.7.2 Правил; Акт підписується  уповноваженими представниками Водоканалу і Підприємства. При відмові Підприємства від підпису представники Водоканалу роблять відповідний запис в Акті. У цьому разі Акт затверджується Водоканалом і діє в односторонньому порядку.
2.2.4. У будь-який час за участю представника Підприємства відбирати проби стічних вод.
      2.2.5. Проводити хімічний аналіз проб стічних вод Підприємств. Робити офіційні висновки про відповідність фактичних концентрацій забруднюючих речовин стічних вод допустимими.
      2.2.6. Вимагати від Підприємств розробки та узгодження з Водоканалом заходів для доведення якості стічних вод до встановлених нормативів.
      2.2.7. Встановлювати в контрольних колодязях (КК) пристрої для контролю за показниками стічних вод.
      2.2.8. Вимагати від Підприємств встановлення на випусках стічних вод витратомірів, обмежувачів витрати, решіток для затримання сміття, регулювальної і запірної арматури, аналізаторів якості стічних вод, стаціонарних пробовідбірників (у т.ч. автоматичних) та інших пристроїв.
      2.2.9. Вимагати від Підприємств обладнання роздільної мережі каналізації з випуском у міську каналізацію виробничих та господарсько-побутових стічних вод  через окремі КК.
      2.2.10. Здійснювати приймання наднормативно забруднених стічних вод, Таке приймання здійснюється Водоканалом на підставі укладеної з Підприємством Угоди про якість (п.3.2.3).
      2.2.11. При розгляді матеріалів для укладання Договору  Водоканал має право обстежити об’єкт та відібрати на аналіз проби, вимагати надання необхідного допоміжного довідкового матеріалу та відмовити в розгляді поданих матеріалів, якщо в них не враховані вимоги Правил.
 
      2.3. Водоканал несе відповідальність,  передбачену законодавством:
      2.3.1. За технічний стан системи каналізації, яка знаходиться на його балансі.
      2.3.2. За відповідність якості очищених стічних вод, що скидаються у водні об’єкти, лімітам скиду забруднюючих речовин до цих об’єктів.
 
      2.4. Підприємства зобов’язані:
      2.4.1. Здійснювати систематичний контроль за кількістю та якістю стічних вод, які вони скидають до системи міської каналізації згідно з графіком відбору проб, погодженим з Водоканалом. Не  перевищувати встановлені обсяги водовідведення та ДК стічних вод в КК на своїх випусках.
      2.4.2. Забезпечити облік та попереднє очищення стічних вод.
      2.4.3. Укласти  Договір з Водоканалом на послуги водовідведення.
      2.4.4. Щоквартально, не пізніше 10-го числа наступного місяця (при погіршенні якості  стічних вод – негайно) подавати Водоканалу та ДУЕПР у Миколаївській області інформацію про об’єми та якісний склад стічних вод, які вони скидають до міської каналізації.
      2.4.5. Забезпечувати можливість проведення контролюючими організаціями у будь-який час доби обстеження Підприємства з питання роботи локальних очисних споруд та контролю за скиданням стічних вод у міську каналізацію, включаючи надання необхідних документів та експлуатаційного персоналу.
      2.4.6. При засмічені каналізаційних мереж забруднюючими речовинами  Підприємств (жирами, осадами, грубодисперсними зависями), які призводять до обмеження пропускної спроможності міської каналізаційної мережі, Підприємства зобов’язані брати участь у відновленні пропускної здатності трубопроводів та колекторів  з притягненням їх сил та засобів.
      2.4.7. Своєчасно оплачувати виставлені Водоканалом рахунки за послуги водопостачання і водовідведення та за скид понаднормативних забруднень, повністю відшкодовувати збитки та ліквідовувати руйнування мереж і споруд каналізації, якщо руйнування сталось з вини Підприємства.
      2.4.8. За відсутності КК побудувати їх.
      2.4.9. Обладнати випуски пристроями, що дозволяють припинити скидання стічних вод (при відсутності таких пристроїв).
      2.4.10. Позначити ідентифікаційними табличками місця розташування КК.
      2.4.11. Утримувати КК в належному стані, у разі необхідності огородити їх та забезпечити до них доступ (очищувати колодязі від снігу, льоду та не захаращувати сміттям, будівельними матеріалами, транспортом тощо).
      2.4.12. Встановити на своїй території уловлювачі жиру (для підприємств громадського харчування та харчової промисловості).
      2.4.13. У 7-денний термін повідомляти Водоканал про виникнення змін (якісних, кількісних, інженерних, організаційних, юридичних тощо) у його водовідведенні. У разі зміни власника Підприємства, передача з балансу на баланс будівель та  каналізаційних мереж, зміни технологічних процесів або суттєвих змін в обсягах водовідведення, виконання будівельних робіт  на території об’єкта  за приписом представника Водоканалу переоформити паспорт водного господарства.
 
      2.5. Підприємства мають право:
      2.5.1. Користуватися послугами міської каналізації з приймання, відведення і очищення стічних вод після виконання ними вимог щодо приєднання абонентів до комунальної або відомчої каналізації відповідно до Правил та укладеного Договору.
      2.5.2. Звертатися до господарського суду з оскарженням неправомірно (на ї









Copyright © ГКП Николаевводоканал Все права защищены.

Опубликовано на: 2014-10-20 (3751 Прочитано)

[ Повернутися назад ]

Web site engines code is Copyright © by PHP-Nuke. Theme Махнач П. Троцкий В.
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Відкриття сторінки: 1.04 секунди